Hej Hej!

Igår var vi som sagt på Bio :) Det var riktigt trevligt och filmen var även riktigt bra! Tyckte dock att det var lite mkt krig där i slutet.. Men det var så hjärtskärande :( En film jag verkligen rekomenaderar!

Vi gick hem ifrån stan på 20 minuter , det gick fort, kaaaaallt :P Hade ju bara leggings och en tunika (självklart jacka dock) :P

Väl hemma så var jag rusktigt trött, men Stefan snarkar så förbannat att jag kan inte sova! Så inatt gick jag faktiskt och hämtade kameran och filmade honom så nu på morgonen förstod han HUR HÖGT han faktiskt snarkar.. Helt sjukt! Men det är ju inget han rår för men det tar kol på min sömn.. funderade kraftigt på att lägga mig på soffan ett tag.. Inte konstigt att man är så trött på dagarna.. aja.. Somnade väl runt 05.30 tillslut..
Nu har jag iaf bevis på hur han låter, mohaha.. Inga bortförklaringa om att han minnsan inte snarkar som funkar nu.. hehe..

Gammal bild på en sovandes Stefan..
Nu är han inte lika spänd när han sover längre..


Nu ska jag återgå till maten, har fiskgratäng i ugnen.. Mums..

Ha en toppendag så hörs vi av senare kanske :)

Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Sara

Då måste jag gå o se den:):) Alla säger att den är så jädrans bra...

2010-01-04 @ 16:21:34
Postat av: Kusin Sara

Bra att ni hade det mysigt hjärtat ! :) jag åt fiskgratäng igår haha! ;D

2010-01-04 @ 23:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0