Våran Tjejkväll :)

Har haft det ytterst trevlig tillsammans med Karin , Ice och Ceros :)
Har varit i stallet och Ceros har sprungit runt överallt i total lycka! :D hihi.. Kan lova att vi har en väldigt trött hund här hamma nu, han bara soooover ;)

Han har även i ca ett dygn terrat oss med Sammys pipleksak, helt galet! haha.. Det pep verkligen kostant och högt oxå! haha.. Men han är ju så söt! Men han har även legat och bara chillat och myst en massa :)

Vi var som sagt i stallet, gud va jag har saknar det! Jag känner det i hela kroppen.. Doften, känslan som fyller mig..Lugnet, jag älskar det! ♥ Och fölungarna var ju bara så otroliga och hur charmiga som helst, blev totalt KYSST utav en häst,  jag lovar, hehe.. Hela hans lilla tunga över hela mitt ansikte, hehe..
Bilder därifrån kommer, hade inte min kamera med mig men det hade Karin så hon ska skicka över dom till mig senare :)

Sen blev det världigt kallt, hundarna tyckte oxå det, mer än oss tror jag t.om.. INte ofta Ceros fryser men nu va det hemskt.. Stackars.. :( Så vi slängde oss in i bilen, på med värmen och brummade till affären, lite smått o gott skulle inhandlas :) Det blev mkt gott.. Lite för mkt.. Åt ju knappt nåt alls.. hmm.. Men va så sugen i affären..

Väl hemma och in i värmen, underbar känsla, jag talar nog för oss alla.. Hundar som människor :)
Då skulle det börjas laga middag, egen klyftpotatis, Kött , beasås och sallad .. MUMS!
Emellan där lyckades vi även få upp en spegel på väggen i Karins hall.. Så duktiga vi :) haha..

Vår supergoda middag! Gud så hungriga vi var..


Middagen är serverad.. Efterlängtade mat.. :) MYS! ♥


Innan Middagen tog vi en liten bild :)


Hundarna la sig nu och sov efter stallvistelsen..Trötta pojkar ♥


Sen ville vi verkligen visa hur stolta vi var över vår lyckade middag,
Mohaha..


Karin toppade även håret på mig, tusen tack! :)

Sen var det dags för mys i soffan och lite pyssel o tjatter :)


Haha, vi utbringar en skål med julmust :)


Nu sa både Ceros & Ice, GODNATT! gobitar ♥

supergoa, söta , mysiga, kelsjukaste Ice i sin bädd , aaww.. :)


Ceros däckade på mitt täcke .. Han är verkligen så himla SÖT!


Karin pysslar med en sina tavlor :)


Jag hann inte pyssla så mkt om jag ska vara ärlig,
 klockan sprang iväg och var plötsligt 04.00 och mina ögon gick i kors,
 så jag la mig för att kolla på film, det slutade såhär,
 Karin tog min kamera (uppenbarligen) haha..


Hon smygfotade mig och Ceros en hel del när vi båda tvärslockade,
det märkte jag när jag kikade bilderna idag.. hihi..



Haha, somnade på handen som kudde(kollade ju på film, trodde jag)
Det måste nog varit lite varmt där.. Helt röööd :P


Klappar jag på Ceros i sömen?
Det var nåt nytt, men det kanske jag brukar göra..? :P haha


Pojkarna håller hand, hihi.. så gulliga!♥
Dom har faktiskt bott ihop tidigare :)


En jättesöt bild på min underbara vän Karin,
Tack för en trevlig kväll och för att du är du.


Nu är vi iallafall hemma igen och Ceros bara sover hela tiden, ska snart tvinga upp honom en sväng och gå ut, han ville inte följa med mig, Stefan och Boss, han ville stanna hemma och sova och när han inte vill med ut, då är han otroligt trött! Det är bra det :)

Boss blev sååå glad när jag kom hem, pussade halvt ihjäl mig och gnydde som ett litet barn, älskade lillen ♥

Nu är jag också trött *gäsp* Inte sovit många timmar inatt inte..

Bilder från Stallet kommer inom sinom tid :)

Kram på er <3
       


Kommentarer
Postat av: Milda Matilda

Vilken myskväll! Och guuuud vad söta vovvarna är :)

2010-01-10 @ 00:50:45
URL: http://tildars.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Vi har likadana lila täcken.

2010-01-12 @ 16:46:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: sirpa

Dags att uppdatera Bloggen Zanna,,,det e trist att läsa samma sak hela tiden!!!!! /Kram sirpa

2010-01-13 @ 13:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0