Klagomål.. :P

Hej och hå allihopa!

Jag har fått en hel del klagomål på min extremt hemska uppdatering här i bloggen.. Förlåt för det ..

Men jag har faktiskt helt ärligt inte haft någon lust att blogga, nada..
Ska försöka bättra mig nu..
Har inte mått tipp topp senaste veckan, så kan det vara ibland, men nu känns allt bättre :)




Idag har jag och älsklingen varit och storhandlat så nu är kylen, frysen och skafferiet fyllt igen.. skönt! :)
Vi fick ner vår månadshandling med hela 600 kr, känner mig väldigt nöjd :)
Fick skjus utav Svärmor, vi tackar återigen för det :) ♥

Har väl inte så mkt att skriva egentligen då jag faktiskt nästan bara legat på soffan och kollat på tv en hel vecka, HEMSKT! Har inte kollat så mkt på tv på år.. Ångest..
Men man kan inte alltid vara på topp.. Tror även det var bra för mig då jag var på G att bli riktigt sjuk, halsen, huvudet och feber.. Trodde jag var på gång att få halsfluss, men denna vila gjorde susen för nu är jag pigg och frisk igen :)
Nu lär jag bara ta tag i min sömn igen så mkt som jag sovit senaste tiden..
Det enda jag egetligen gjorde var att vara ute med dom älskade hundarna.. ♥

hjärtetrollen har sina egan knäppa sätt att somna på , tihi..


Igår tog jag iaf tag i en storstädning här hemma, det fick mig iaf på bättre humör, jag är ju i vanliga fall pedantiskt så det skriker om det men inte när jag mår dåligt, men städar jag inte lite varje dag så blir jag ännu mer deppig så jag tog helt enkelt bara tag i det, var ju inte speciellt skitigt, inte i andras ögon iaf men i mina var det kaaaaos... ursch fy!
Nu skiner det så fint här hemma och mitt humör blev omedelbart bättre :)

Ikväll blir det mys här hemma.. Med min älskade Stefan och dom underbara bebisarna..

Så söt bild på Bejb och goaste Ceros ♥ Älskar er ..


grannen var ner för nån timme sen och berättade att dom skulle ha fest uppe hos sig, gulligt utav dom att komma ner och säga till då hundarna är vansinniga på nätterna när deras vänner skriker och gapar som idioter i trappen,
Härligt att ha bra kontakt med grannen och att man kan tala med varandra :)
Stör oss inte ett dugg att dom har fest och det har vi sagt men det är just det där men idiotbeteende i trappen på natten och morgontimmarna, jag får ingen sömn alls.. Stefan sover som en stock trots att två hundar skäller hysteriskt .. Men jag vaknar av minsta lilla ljud så för mig är det värre.. Och det är ju även super jobbigt för hundarna som inte heller kan slappna av och sova gott..
Men det har iaf blivit bättre efter att vi pratat med varandra, hellre det än att ringa och klaga, det är ju inget man vill göra, går det att lösa själva så gör man ju hellre det :)

Fina grabbarna .. Älskar den här bilden! :) *Kärlek till er*


Nej nu ska jag sätta mig och pyssla med en liten fotobok som jag håller på att göra .. Skitkul! :) Kommer bli så fint så! hihi..

Förresten, köpte väldens godaste te idag! Blåbär, lös-te!  Supergott, dricker mig till döds. haha..
Det rekomenaderar jag starkt till alla er te drickare därute :) mums!
Det smakar verkligen äkta BLÅBÄR :D

Ha en toppen fredag, nu ska vi kila ut med pojkarna en sista sväng!

Puss & Kram
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0