Långt inlägg med mkt bilder idag :)

Jag har nog inte suttit ner mer än 1 timme idag sammanlagt känns det som.. Varit ute en hel del i det otroligt vackra men KALLA vädret.. Men hur mysigt som helst, finns inga dåla väder, bara dåliga kläder, inte sant? :) hihi..

Igår ikväll så tog jag båda pojkarna på varsin ordenligt promenad på ca 1,5 timme med dom båda, var för sig.
Då vi både lekte och tränade lynad, så duktiga så :)
Va riktigt härligt med men friska luften och få vara lite utrymme för mig själv, tystanden var skön, då kan jag tänka klart och samtidigt motinera både mig och hundarm perfekt ju! :)
Tog dock inte med mig kameran då men knäppte varsinn bild på dom efter proemnaderna.. 2 däckade pojkar :)

Tossen myste ner sig brevid mig på en filt , sen sov han djupt.. ♥


Ceros däckade på golvet vid mina fötter.. Så söta! ♥


Efter morgonpromenaden med hundarna i morse så tog jag och Stefan oss en promenad utan hundar i det kalla, men det är ju såå vackert ute!
På men långkallingarna, vantar, hansduk och mössa bara :)


Stefan ville ta kort på mig, han tycker jag är så söt i min nya mössa :)


Så då ville ju jag knäppa på han oxå ;)
hehe, han blev bländad av den starka solen :P

Btw, ser ni det stora "snöberget" bakom Stefan? Hundarna ÄLSKAR att klättra i dom, ju högre, ju roligare :)

Två bilder från våran promenad , så härligt med sol! :)
 

Sen ville Stefan leka fotograf igen :P
Och han fick feedbak av en äldre herre som gick förbi,
Han var rolig han .. hihi :) " En gång till, En gång till" haha..


Vinterbild på oss två :) ♥


Efter promnaden så var det dags för lunch.. Slängde ihop nån kyckligröra typ och till det blev det ris :) riktigt gott!


Resten utav dagen har gått till att plocka ner allt julpynt, upp med nya ljus-stakar och lite annat fint :)
Och självklart byten av gardiner osv.. Har varit i källaren oxå och hämtat upp alla mina finglas och koppar, så fina!Skulle vilja ha ett vitrinskåp men köksskåpen fick duga så länge :) Det är en helt del glas.. Och ändå fattas en del :( Vilket är väldigt tråkigt då jag fått det utav min morfar för ett par år sedan..



Sen har jag pysslat här hemma med lite allt möjligt.. Men bilder säger väl mer än 1000 ord?
Ni får klicka på som om ni vill se dom större.. Detta blev reslutatet iaf, super mys här hemma nu :)
       


Så det var lite av det jag pysslat med iaf, har hämtat upp och bytt ut en del saker från källaren, kul att variera ibland :)
Nu önskar jag att jag kunde säga att mitt är avklarat för idag och att det bara är hundarna kvar men så är icke fallet.. Jag har nämligen tvättstugan kl 19.00.. Suck.. Jag skulle så gärna vilja lägga mig i ett bad och bara slappna av och sen slappa på soffan men men.. Det får jag göra när tvätten är klar, är inte så mkt iaf , det går nog fort :)

Ha det så bra så hörs vi!

Vill bara tillägga att jag avskyr självupptagna och tjatiga människor, finns det nåt jobbigare? Suck.!

Puss & Kram
          


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

ÅÅh va fint ni fått det :)

kul att se :D

tvätta lungt så hörs vi av!

puss//karin

2010-01-06 @ 19:59:32
URL: http://arhamn.bloggsida.se
Postat av: Milda Matilda

HÖRRU DU DU! Jag tycker att du ska ligga i soffan hela dagen imorgon och bara njuta av hur fint och mysigt du har gjort! För det är du värd.



Tack för ditt stöd Zanna, det är så konstigt att vi aldrig setts, för det känns som att vi har gjort det. Sa till Andreas igår att du verkade vara en helt underbar tjej.



Puss och kram på dig! Njut av ditt mysiga hem! :)

2010-01-07 @ 00:40:29
URL: http://tildars.blogg.se/
Postat av: sirpa

Så fina ni är på bilderna,,riktiga vinter bilder

2010-01-07 @ 10:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0