Long time..

Nu var det ett tag sen jag bloggade men jag  har inte haft nån lust helt enkelt!

Kör ett litet inlägg nu så folk vet att jag lever iaf, hehe..

Dagen har bestått utav tvättning, städning, hundpromenader ochh matlagning.. Allt har gått rätt så smidigt faktiskt :)

Nu när vi var ute sista vändan med pojkarna så var det en bil som kört fast här utanför, mindre kul.. Frågade om dom behövde hjälp vilket dom var i behov av, men eftersom vi hade båda hundarna med så höll jag i dom och Stefan fick putta tillsammans med killen vars tjej satt i bilen och gasa, ingen framgång, dom satt tvärfast och fick ringa efter hjälp istället och vi fortsatte våran promenad i snöfallet..

Påtal om snön så är jag less på den nu! Nu är jag redo för våren.. Gud så jag längtar.. Vår Vår Vår :D

Nej nu ska jag ta en kopp te och sätta mig ner en stund, inte suttit många minuter idag, bara när jag åt middag..

Bossen har bäddat upp hela sängen, lagt beslag på kudden,
Och sen en riktigt skön sträckning på de ;)


Och sen tvärsomnade han så mysigt på kudden :)
^

Ceros körde sitt egna race och hittade nåt nytt att bädda ner sig med.. :S  Ahhh, tänk om hela skiten släpper? :O
Haha.. Knäppgöken själv ;)


Vilka grejjer dom hittar på, men han ser ut att ha mysigt,
Eller vad säger ni? ;)


Han bädda ner sig riktigt ordentligt lär jag säga ...


Han fick dock inte sova med gardinen nå mer, när jag tog bort den så fick jag "dumma dig" blicken tillbaka.. hehe.

Det var allt för mig!

Hej Hej!

Kommentarer
Postat av: stefan

Haha Vilka gobitar så får man ju nästan se dom varje kväll göra nått nytt mysigt och gosigt som man får sig ett gott skratt våra små gos troll :)

2010-01-29 @ 22:47:19
Postat av: sirpa

hehe,,vad ska man säga

2010-01-29 @ 23:31:18
Postat av: Västkust Mamman

Hej!

Du får ursäkta att det tagit tid att svara :(. Har nu skrivit nytt inlägg.



TACK SÄGER JAG! Ta hand om dej!!! <3

kram

2010-01-30 @ 18:58:00
URL: http://precioso.se
Postat av: Marlene

Hejsan!



Jag undrade bara vad för sysselsättning du har?



Jobbar du? Är du sjukskriven? Studerar?



Jag är bara nyfiken...



Fina hundar jag har haft Am staff och rottis själv...



Kram M

2010-01-30 @ 19:29:34
URL: http://marlenessida.blogg.se/
Postat av: Västkust Mamman

Hej sötnos!



Men gud tack. Tårarna kom när jag läste. Jag är så känslig för allt känner jag så tårarna kommer för minsta lilla. Jag är så tacksam för du finns ska du veta. Inte ens vänner som jag umgås med IRL skriver så fint. De skriver knappt alls? Så beter sig inte riktiga vänner tyvärr. Men du bryr dej verkligen. TACK!



Ja någonting säger mig också att jag inte ska ge upp hoppet. Det är ju ngt som tickar som sagt. Men om det är en bebis återstår ju att se på fredag. Lång evig 6 dagars väntan :( I ovisshet, IGEN! Jag orkar inte!



Nu ska jag göra varm smörgås och väcka gubben som somnat när han natta dottern ;). Så ska vi se Robinson finalen! :) Sköt om dig. Dina kommentarer gör mig så glad! Tack gumman. Och tack din sambo so oxå håller tummarna! :) KRAMAR på er <3

2010-01-30 @ 19:40:46
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0