Lördag

Hej Hej Allihopa!

Den här dagen har bara sprungit bort känns det som, men det är väl så när man har fullt upp, tycker det är skönt :)
Hade tvättstugan idag igen och tvättade upp lite sängkläder och vårat överkast så nu doftar det underbart i sovrummet :)

Boss var självklart den första att krypa till kojs.. Mys..♥
Sängen såg väldigt liten ut på denna bild lär jag säga, skumt..


Har mest pysslat här hemma idag med undantag då jag varit ute med pojkarna i snön som yr överallt..
Dom är lite smådyga nu här hemma båda två.. Löptikar som springer häromkring och nu måste det vara någon som höglöper för jisses så dom håller på, det tar verkligen på krafterna väl jag säga.
Hade jag haft pengarna så hade jag åkt och kasstrerat dom båda två IDAG, hehe..
Varken Ceros eller Boss brukar bry sig så mkt om löptikar i vanliga fall så detta var riktigt oväntat.. CrazyBoy´s..

Men dom myser iaf som vanligt tillsammans på kvällarna,
Såhär låg dom inatt och sov.. Sötaste! Ceros tvättar Boss.. hihi



Gud va klockan springer iväg, nu är det natt igen, är lite trött faktiskt och småhungrig, lär ta nåt att stoppa i magen.. Är supersugen på varma mackor sedan en annan bloggare skrev till mig tidigare att hon skulle äta det.. mmums.. Men har ingen ost hemma så det sprack.. får se vad jag hittar :)

Ceros ligger här i soffan brevid mig och sover så sött..
Han är en riktig gofis :) ♥


Bejb sitter i köket med sin data, han fick igång den när han lånade en laddare (hans e pajj) av en vän till oss. Känns skönt att slippa turas om , om datan längre, förr var man van men sen blev man ju van att ha varsinn så när hans dator bara dog så blev det frusterande för oss båda att dela på en data, haha.. Så jag har inte använt datan så mkt senaste tiden men nu så :)

Jag Älskar Dig, Min Prins.. ♥ Puss Puss Puss Puss Puss Puss.. Hihi




Godnatt på er allihopa och sov så gott!

Nu ska jag leta reda på nåt gott att äta!

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0