Lycka i hjärtat..

Idag fick jag 2 avier från posten att jag hade 2 paket att hämta ut, blev riktigt fundersam för jag har inte beställt nåt.. Vi tog oss iaf ner till Coop i snöstormen för att hämta ut dom.. Det ena paketet hade dom inte ens :S lite skumt med tanke på att jag fått avin men det skulle förmodligen komma i morgon så ska ner och kika igen då.



Såg iaf direkt att det var ifrån goa mormor :)

Aja, när vi kom hem så kilade vi direkt ut med hundarna en sväng.. sen när vi kom in så hade jag redan lyckats glömma bort paketet :/ haha.. Men så kom jag på det, och sprang in i köket för att öppna det och där i låg det en tröjja.. Inget kort eller nåt, bara en tröjja.. Jag sa direkt, shit va fin den var, annorlunda och cool lixom..
Skickade iväg ett sms till mormor och tackade så mkt för tröjjan och hon ringde upp mig på en gång..

Det visade sig att den hade tillhört min mamma..♥

Mormor hade lånat den utav henne och hann aldrig lämna tillbaka den innan mamma inte fanns med oss längre.
Den har hängt hos mormor i alla dessa år och nu när hon såg den så tänkte hon på mig.
Det var mammas absoluta favorit-tröjja.. Och den ligger högt upp på min lista oxå, inte bara för att den tillhörde mamma, för det visste jag inte om innan jag blev "förälskad" i den, även Stefan tyckte den var jättefin och läcker! :)

Blev alldeles tårögd då mormor hade hittat den i sin garderob och tänkt på mig för att sedan skicka den till mig..
Hade jag fått båda paketen idag så hade jag vetat om att den tillhörde mamma innan mormor ringde upp mig för i det andra paketet så hade mormor skickat med nåt kort där hon skrivit nåt, det får jag läsa i morgon :) 

Oj vilket långt inlägg detta blev, hehe.. Men jag blev verkligen SÅ otroligt glad!
Nu har jag en tröjja och en halsduk som tidigare varit mammas och det värmer i mitt hjärta, dom betyder så otroligt mkt för mig ♥

Visst är den fin? Tycker den är helt underbar ♥
Tusen tack Mormor som förstod hur mkt detta skulle betyda för mig,
Jag älskar dig..♥


Jag saknar & Älskar dig, Mamma.. ♥



Nattinatt på er!

Varma kramar
                
     


Kommentarer
Postat av: Kusin Sara

Gud så fiin den var ! hjälp , skrev precis i andra inlägget att du var så lik Sabina .. <3

2010-01-04 @ 23:09:10
Postat av: Sara

Den är jätte fiin gumman!!

2010-01-05 @ 11:47:18
URL: http://indrasmamma.blogg.se/
Postat av: Milda Matilda

Du är ju så underbar Zanna! Tack för allt du skriver på din blogg och de fina kommenarerna jag fått. Jag har haft dåligt med energi till att svara, men jag är så tacksam och jag blir varm i kroppen av dina fina ord.



Ps. Jag älskar din tröja!



Tusen kramar!



2010-01-06 @ 01:04:45
URL: http://tildars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0