Ordning

Nu ska jag få ordning på min sömn igen, ska göra allt jag kan för att somna i tid och komma upp i tid.
Har sovit ca 3 timmar inatt men klev upp med en gång då klockan ringde och nu ska jag hålla mig vaken till runt 22.00 och kliva upp tidigt i morgon med, hatar att inte ha mina rutiner kvar.. Man orkar så mkt mindre..



Idag blir det kokletter i marinad (egengjord) pommes och lite brockolli,blomkål, morätter och bönor och nån god sås till det, mums! Ska bli riktigt gott, redan hungrig när jag tänker på det, haha.. Får bli en tidig middag idag :)

Hade tänkt att dammsuga här hemma idag också, ska ta hundarna på en långis lite senare också.. Måste hålla igång hela tiden så jag inte somnar på soffan eller nåt :P Närå, så illa är det inte, har hunnit med en del redan och gud va skönt det känns att inte sova bort halva dagen, för J*klar vilken ångest det skapar..

Kikar in här lite senare, ska slita fram dammsugaren nu!

Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Västkust Mamman

Åh gumman! Du gör mig verkligen glad. Läst din kommentar flera gånger om och om igen. Vart bor du? (säkert långt ifrån mig).



Nej jag förstår vad du menar där ang riktiga vänner. Riktiga vänner hade frågat hur det hade gått och hur jag mådde och BRY sig om inte annat.



Jag litar tyvärr inte heller på folk. Det som verkligen är hemligt håller jag oftast för mig själv. Tyvärr, ibland kan det vara skönt att ha någon att prata med.



Men gud, helt otroligt att hon gjorde abort och sedan kom det ut en lite flikka! :) Det kallar jag ödet! Jag tror faktiskt på ödet, någon mening är det med allt som händer. Det mesta iallafall.



Ja ikväll blir det att kolla på Blåsningen och mysa med lite godis. Inte gjort det på hela helgen så. Passa på idag. Har tyvärr så himla ont i ryggen (sedan 6 år tillbaka) så jag orkar ej sitta så mkt vid datan + att min syn blir sämre och sämre. :( Min läkare tror jag har Fibromylagi. Men ej gjort någon utredning ännu. Får ta tag i det när vi flyttat.



Vad ni verkar söta som läser min blogg tillsammans! Det gör mig så otroligt rörd ska du veta! Riktigt rörd!!



Okej, P-hotell kollar jag inte på. Sett det någon enstaka gång men gud vilket programm ;) Kanske hade varit kul om man varit med ifrån början så :)



Nej, nu ska jag inta soffan med älskling och se på Tv. Sköt om er så gott ni kan nu! <3



MASSA kramar!!

2010-01-31 @ 19:47:32
URL: http://precioso.se
Postat av: Västkust Mamman

Hej gumman!

Hur går det med dej? Här är det fortf inget vidare. Men de funkar iaf. Enormt trött heeela tiden så jag vet inte vad.



Sköt om dig tills vi hörs igen! Kramar i massor <3<3

2010-02-01 @ 17:04:06
URL: http://www.precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0