Övernattning hos Karin :)

I eftermiddag kommer Karin och hämtar mig och Ceros :)
Vi ska ha tjejkväll hemma hos henne, väldigt trevligt!
Självklart är våra favoritgrabbar närvarande, dvs, Ceros, Sammy och Ice :) ♥

 ♥  ♥  

Däav kan uppdateringen bli dålig idag.. Vet inte alls om jag har tid eller lust att blogga hos Karin, tror jag återkommer till bloggen i morgon :)

Ska även åka till Stallet och kika på den lilla fölungen som kanske blir Karins :) Wiiiee, hon ville att jag skulle kika på honom innan hon slog till, känner mig lite hedrad.. hihi, nej med det ska bli jättekul! Lilla skrutten är nu 7 månader gammal, ska försöka minnas att ta med kameran, hans mor är kusligt lik mig förra häst, Celeste.
Jag lär nog lika in hennes samtavla, kanske har dom samma mor? :) Vore jättekul osf :)

Nästan skrämmande lik Celeste.. Och hennes underbart söta fölunge ♥


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig ut i snön och traska till stan.
Dom har inte börjat ploga än här, haaallllåååå????

Vi hörs när vi hörs!

Ha en toppen Torsdag allesammans :)

Puss & Kram
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0