Söndagsmys med min bebis <3

Sitter här i vardagsrummet med tända ljus, Ceros ligger här brevid mig i soffan och nu kom Tossen också.
Jag har skurit upp ett par morötter som jag och småpojkarna äter.. Mumms :)



Dippade lite med denna riktigt gott!


Min bebis älskar morötter, har han alltid gjort :) gobiten min ♥


Har hjälpt Stefan att dela reklam idag, igår soterade vi allt och tro mig, det var en heeel del! Nu är det utdelat och klart iaf.. Kan inte påstå att jag tycker det är sådär jättekul..Men det är bra träning med alla trappor..

Annrs då?..
Ja, jag funderar lite fram och tillbaka över saker, kommer väl fram till nåt vettigt i slutändan hoppas jag.. Känns som det finns saker jag verkligen vill förändra, måste bara hitta rätt sätt att göra det på.

Den tryggaste som finns.. ♥ Han är trötter.. hihi...


Restenav kvällen ska jag nog spendera i soffan, hehe.. Kanske ska plocka fram min fotobok? Vi får se..
Lite senare ska jag ta Ceros på en härlig promenad, han vill sova nu.. Han är lite sur på Boss som ska tvätta honom hela tiden, jag hör lite dova morranden från deras håll.. Boss hajade vinkeln och slutade tvätta, nu myser dom istället..

Kanske hörs av lite senare, om jag har nåt kul att skriva om då :P

Nu ska jag fundera vidare.. hejhej
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0