Tossen badar :)

Nu har jag badat lillkillen här hemma, trodde det skulle bli en kamp som det tidigare varit men han chockade oss båda :O
Lillgrabben var stencool .. Vi hade först halsband på honom om man skulle få för sig att börja strejka men det åkte fort av .. Han var en dröm att bada nu :) Riktigt mysigt och så han njöööt :)
Bejb satt brevid redo med kameran så tänkte bjuda på lite bilder från Boss badstund oxå, eftersom jag bjöd på bilder från Ceros badstund :)

Hehe, vilken blick :P Gobit! Så himla söt!


Mysigt att bli in masserad med shampoo :) Men han ville helst inte kika
in i kameran :P


En glad Zanna och en lugn och fridfull, mysig Toss :)


Åh guuuud så härligt! Man ser verkligen hur han njuter :)


Så underbart att han var så lugn och fridfull..



Och det här med att bli insvept i handduken, det är verkligen poppis!


Haha, dags för borsten och han hjälpt till med lilla tassen, så rolig :)


Sen fick jag lite Love tillbaka .. naaw ♥


Mysigt mysigt.. Fin bild det där tycker vi här hemma :)


Så nu är Bossen ren och fin, pälsen skiner.. Ska borsta av honom igen när han är helt torr, han sitter här och trycker sig emot mitt ben och myser.. Närhet är bäst :) Ser dock att han fäller lite nu när jag klappar på honom.
Han fällde faktiskt mer än Ceros, det trodde jag inte.. Men Men.. så kan det vara :)

Nu ska jag kika på tv en stund med en kopp te och sen kommer ännu ett blogg inlägg där jag visar upp nåt som jag fick skickat till mig idag som gjorde mig såå varm i hjärtat ♥ Men det tar jag sen, det hör inte till detta inlägg :)

Ha det toppen allihopa så länge!

♥ Massor utav kärlek till mina grabbar ♥

Puss & Kram
            


Kommentarer
Postat av: Kusin Sara

Guuud så söt han är !! lilla nutten :D och hjälp så lik du var din mamma på bilderna ... skrämmande ! söt <3

2010-01-04 @ 23:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0