5 år..

Idag fyller våran fina älskling hela 5 år :)

Vi började dagen tillsammans på en långpromenad i solen, ner till pappa´s jobb :)
Där blev vi bjudna på lite vatten och pussar ;)
Senare ska han och självklart Topsen få varsitt märgben som vi kokade igår :)



Jag kan inte tänka mig att det är 5 år sedan du kom till världen.
Då hade jag ingen aning om att min andra halva precis blivit född i STHLM..
Jag glömmer aldrig första gången vi träffades,
Glömmer heller aldrig första gången jag såg dig på bild,
Du satt längst bort till höger tillsammans med alla dina 8 syskon.
Det var något speciellt med dig så jag plockade upp min telefon och slog nummret.
Jag var nervös, tänk om just DU redan var såld.
Men när Jannica svarade och jag frågade om valpen i högra hörnet,
Hon skrattade till och sa, det är den enda valpen som är kvar.
Jag frågade spänt om det var en hane? (Jag ville helst ha en han hund)
Och det var det självklart :)

Ceros med sin syster :)


Jag minns första gången jag träffade dig,
Första pussen du gav mig,
Första godisen du fick, du låg för dig själv och mumsade länge medans dom andra hade redan svalt sina.
Du var så rund och go :)
Jag minns att det regnade ute när vi kom hem och du vägrade kissa.. haha..
Minns alla mornar som jag fick ställa kl på 05.30 för då skulle du väckas och ut och kissas.
Minns hur du snarkade när du sov..
Hur du sprang runt med det där stora benet i munnen, vaktade din matskål och skällde ut Kenta som klampade in igenom dörren.
Du var en riktig sköning :)



Tänk att du nu har hinnnit bli hela 5 år!
Alltid vid min sida.
Jag kan inte beskriva med ord vilken kärlek jag har till dig..
Att skaffa dig var och är det bästa jag nånsin gjort..
En sådan kärlek, en sådan tillit.



Jag älskar dig min prins..♥


Kommentarer
Postat av: Fia

sitter och tittar på bilderna på Ceros saknar så... :( minns när den bilden på Ceros och sanna togs... usch vad jag saknar. tårarna rullar ner för min kind... älskar er!

2010-06-09 @ 19:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0