Första & Kärleksfulla mötet.. <3

Jag glömde skriva igår att Lilla Noella och Boss träffades för alldra första gången :)
(Tog inte fram kameran tyvärr, gör det nästa gång :P )

♥  ♥

Säger såhär, Love was in the air..♥

Han var såå snäll och framförallt lugn och försiktig :)
Han pussade såå mysigt, bara med tippen av sin tunga.. Och Noella var inte alls rädd :)
Båda hundarna var ju såklart hemma men det var inga problem.. (Ceros har ju träffat henne förr och älskar ju barn över allt annat i denna värld ) 
Lilla Noella sprang omkring här nere i köket efter en stund och pojkarna låg och tittade nyfiket på henne :)


Det var så kul att se Boss så glad och försiktig med någon så liten.. Han har ju träffat My och så men hon var ändå 4 år då, Noella är bara 1 år :)

Jag ÄLSKAR mina Pojkar och Jag ÄLSKAR lilla Nella♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0