Vattenmelon..



Tidigare idag gick jag och Ceros och köpte Vattenmelon, det är något som vi båda är total förtjusta i :)
Jag väntade dock med att äta den tills Stefan kom hem så vi delade på den .. Boss tycker också om melon, men han tycker ju om allt ;)

Grabbarnas stilar.. Dom hittar alltid på nå nytt.. kärlek ♥


Ända sen Ceros var liten så har han varit gaaalen i just Vattenmelon och det kommer han nog aldrig växa ifrån :)
Har du en vattenmelon, då har du en Ceros brevid dig och han går inte en cm utan att få smaka (helst dela 50/50 hihi) Han lämnar iaf inte min sida förens jag går och slänger skalet.. Gofisen min!

Väntar fint på ordet: Varsegod.. Bossen fick också smaka självklart!


Hur sätter man upp filmer här?
Har filmat Boss när han sjunger för fullt till sin favorit låt.. Så go!


Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: tactack :D

allt är fint här.

haft en bra dag?

kram

2010-05-04 @ 20:57:12
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0