Aftonbladet..



Åsa från Amelia :)


Fick ett mejl igår utav chefsredaktören Åsa
 på Amelia då tydligen Aftonbladet hade hört av sig till henne och frågat efter mina kontaktuppgifter..
Självklart så gav hon inte ut dessa innan hon fick klartecken ifrån mig, vilket uppskattas väldigt mycket!



Hur som helst så svarade jag att dom kunde få min mejl så fick jag veta vad dom hade på hjärtat..
Bara någon minut efter jag svarat så fick jag ett mejl ifrån en kvinna vid namn Karin som läst artikeln i Amelia och verkligen blivit berörd..
Det visade sig att hon skriver för Aftonbladets lördagsbilaga Härligt Hemma (aldrig hört talas om?) och just om liknande livsöden...
Hon ville helt enkelt fråga om jag kunde tänka mig att göra en intervju med dom också..



Ärligt talat så vet jag faktiskt inte vad jag känner inför detta alls, jag har inte några bra erfarenheter utav Aftonbladet & Expressen då detta med min mamma hände..
Även om detta är en helt annan slags tidning..
Jaa, jag vet helt enkelt inte och har inte svarat henne ännu..
Lär ju göra det men vet inte vad jag ska svara..



Vad tipsar ni läsare att jag ska göra? ♥
Behöver verkligen lite tips & råd..



Aja, vi får se hur allt löser sig!

Ikväll blir det Efterlyst & Mys! ♥


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Följ ditt hjärta så ordnar det sig.

Gör inget som känns obekvämt eller fel.

Vad du än väljer så blir det nog bra till slut :)



Du har mail förresten..

2010-11-10 @ 20:28:02
URL: http://ceciliadarling.bloggplatsen.se
Postat av: Moster Sandra

Kort å gott Nej! Visst att du vill dela med dig av vad som hänt dig... men det e för mycket gottasigi-journalistik..



Du har ju fått fram det du ville få fram.. det borde räcka!

2010-11-11 @ 08:42:11
Postat av: Cecilia

Till moster Sandra:



Vad är det för fel att Zanna vill få ut sin historia? Att nå ut till fler läsare är inget fel.

De som inte läser amelia kanske läser aftonbladet och vice versa.

Det är ju inget du har med att göra. Det är hennes liv det handlar om. Det var hennes mamma som gick bort. Din syster. Visa lite medlidande istället.

Låt henne ta sina egna beslut, hon är inget barn.



Du som moster borde istället stödja henne i de val hon gör.

2010-11-11 @ 14:18:44
URL: http://ceciliadarling.bloggplatsen.se
Postat av: Cecilia

Absolut ingen fara :) Skrev bara vad jag kände. Blev rätt irriterad av vad hon skrev. Så gör man ju bara inte :(



Kram

2010-11-11 @ 18:58:34
URL: http://ceciliadarling.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska vara med! Detta är något som får oss andra att stanna till och tänka. Din historia borde bli hörd :) Eller ja, läst..

2010-11-12 @ 12:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0