Bjuden på lunch..

Är på kursen idag och varje morgon sitter vi tillsammans och babblar lite känslor, saker som hänt eller som är på G och nu är ju alla väldigt nyfikna på tidningen som kommer ut idag så det stod lite i fokus här..

Sen när vi hade oss en bensträckare så ville B-I bjuda mig på lunch :)
Såå sött! Blev jätteglad och smikrad.
Hon tyckte att detta med tidningen, det ska firas :)



Tycker hon är en sådan härlig, varm och underbar person som verkligen bryr sig om alla!
Hon får en lugn när man varvar upp sig, hon finns om man vill prata och hon skrattar,skojar och lyser upp dagarna här!
En otrolig kanongo kvinna
men skinn på näsan och ett hjärta utav guld!

Så detta inlägg tillägnar jag dig.. Tack för alla dina råd, ditt stöd, din förståelse och för att du är just du!

Tack för att jag fått lära känna dig!

Dagens ros till dig, B-I..


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Zanna!

Jag läste Amelia igår och där fann jag dig. Så jag googlade på ditt namn för jag vill bara säga att du är otroligt stark som går ut med detta och gör så att det blir klarhet. Tror att du kanske vinner på det också genom mer förståelse från människor runt omkring.

Beklagar starkt det som hände med din mamma.

Du var ung och du upplevde något som ingen någonsin ska behöva uppleva. Men det verkar ju som att du gått vidare lite i livet?

Jag har själv haft mycket svårigheter i mitt liv med missbruk, misshandel och ätstörningar.

Så jag vet hur det är att må dåligt, även om det kanske inte är på samma plan om man säger så.

Jag önskar dig all lycka till i livet. Ha det så bra du kan!



Kram Cecilia

2010-11-04 @ 12:48:44
URL: http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0