Färdigt.

Nu är jag klar med det jag skulle göra idag,
Var väldigt känslosamt men samtidigt både trrevligt & skönt.

Tjejen jag träffade var jättetrevlig och supersöt!
Det gjorde självklart saken mycket lättare,
Jag känner mig nöjd och glad faktiskt!

Bild från nu..


Dock lite utpumpad på energi..
Blir nog en sväng på soffan nu,
Innan älsklingen & Boss kommer hem från farmor ♥

Bara jag & Ceros hemma..
Väldigt tyst och fridfullt.
Lunget har lagt sig här hemma över oss.
Mysigt.. Ska tända lite ljus och bara slappna av en stund.

Också nu-bild, fast med luva, kallt som tusan! Burr.


Har ni haft en bra start på veckan? :)

Hörs senare, nu ska jag som sagt slappna av..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0