Film tips



Här hemma har vi
precis sett klart på.. Things we lost in the fire.. som gick på kanal 5 ikväll..


 Herregud säger jag bara..
Så jag har gråtit! Tårarna har sprutat på mig.. Men jisses vilken helt otroligt bra film!
Den förmedlar sådana känslor, vilka otroligt duktiga skådespelare.. Jag är helt totalt imponerad!



Tänkte på ett samtal som jag & E hade idag.. Hon måste bara se denna film, därför jag la ut den här nu, för jag vet att du läser, gumman.. ¨
Ville inte glömma bort att säga det till dig..
Du måste bara se..
Trots att den är inte alltid så lätt att se på..Den väcker känslor ♥
 Men tror verkligen du skulle gilla den!


Nu ska jag sova..

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gums, ja den filmen är verkligen otrolig, väldigt stark, jag såg den på bio för några år sedan, oh tittade även en bit igår och tänkte också på vårt samtal....Hur som jag är glad att både jag och du är där vi är idag...Det är vi värda

Kram

2010-11-07 @ 21:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0