Första Advent

Idag har första ljuset tänds i så många hem.
Självfallet även här hemma..
Extra mysigt är det att tända ljuset tillsammans,
Det är mys-stämning på högsta nivå i det mysiga pyntade hemmet..



Har inte bara tänt det första ljuset här hemma,
Har tänt ljus överallt..
Det är så mysigt & rofyllt!

Några utav alla ljusen..♥ 
 

Nu skall jag ställa mig & diska.
Har en Stor & Viktig dag framför mig imorgon.

Har även spenderat eftermiddagen tillsammans med E & R,
Mer om det imorgon..
Har iallafall haft supermysigt & kul!
Tack för det, goa vänner!

När jag kom hem hade Bejb gjort klart allt det sista inför imorgon.
Så gulligt av dig, Älskling! 
Bara disken kvar & lite små saker jag lär ordna.

Sen blir det till att krypa ner i the "lovenest" ;)


Ta hand om er & njut av livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0