Förståelse & Kärlek



Vaknade med ett ryck imorse
.. Tomt var det, i sängen, bara jag & dom små pojkarna..
Varje dag blir jag lika förvånad när jag slår upp mina blå, alltså dom dagar jag inte går upp först..
Ingen bejb, ingen älskling brevid mig i sängen.
Och varje gång så dunkar det till lika hårt innanför bröstet och jag känner ångesten komma fort över mig.
Allt detta hinner hända på några få sekunder innan jag kommer på att,
"Han är ju och hämtar sin medicin på sjukan.." Puh..
Jag kan bara inte minnas det när jag slår upp ögonen helt förvirrad.
När tanken sen slagit mig så lägger jag ner mitt huvud igen och gosar ner mig en extra stund med dom små ♥

Gammal bild på en sjuk sovandes Zanna & underbara bebisarna..


Efter jag myst klart med grabbarna så klev jag iaf upp och fy fan vilken mensvärk jag hade, det var nå helt sjukt!
Tänkte att jag skulle diska,städa och allt som hör där till.. Började med disken och jag var så yr i skallen..
Tillslut så gick det bara inte mer och jag gick på darriga ben emot soffan och la mig ner och åmade..AjAjAj..
Upp i soffan kliver självklart Ceros, myser ner sig på mina fötter och suckar högt.. (hehe)

Gammal bild igen tyvärr, men såhär lägger han sig alltid.. gofisen min..♥


Älsklingen reser sig direkt upp i köket och drar igång dammsugaren, bäddar sängen, kommer in till mig och pussar mig i pannan och stället ett glas treo brevid mig..GULLET! ♥
Han känner mig verkligen, han vet att det inte spelar någon roll hur dålig jag än är, jag MÅSTE ha rent omkring mig, JÄMT!
Kliniskt rent
, jag är pedantisk så det skriker om det.. Och han har sådan förståelse för det..
Så när min kropp sa ifrån och det omöjligt gick att fortsätta så tog han tag i det utan sura miner eller ens en förfrågan..
Jag hoppade dock upp rätt fort ur soffan och hjälpte till,
Jag är hemskt dålig på att vara dålig..(Konstig mening det blev, haha)

Jag har världens bästa karl.. Min äkta Make.. Min store kärlek..
(Bild från i sommras, våran 1års-bröllopsdag, älskar denna bild.. )
 

Puss på dig älsklingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0