Gnäll..

Allt har bara varit snurrigt idag för mig,
Mitt humör har svängt åt alla möjliga håll & kanter, riktigt jobbigt!
Inte nog med det så är den förbaskade förkylningen tillbaka..hmm..
När jag slutade på kursen idag och höll på att klä på mig jackan så säger kursledaren,
- Har du svårt att andas?
Först fattade jag absolut ingenting om vad hon surrade om faktiskt,
Men insåg tillslut att jag hade täpt till ordentligt i näsan och hade en tung, ansträngd andning.
Jag hade väl bara inte tänkt på det innan hon sa det.



Sitter hemma med tända ljus överallt, har tekoppen i högsta hugg och fryser nå sjukt!
Har 2 par byxor och dubbla tröjjor (min myströja), hjälper inte ett dugg,
Förkylningen är här och den tänker nog inte ge med sig.
Upptäckte precis att vi även har slut på nässpray,
Detta kommer bli en kul natt.. Kommer inte få en blund,
Min älskling kommer snarka så det håller mig vaken och jag kommer själv ha svårt att andas.



Fy vilket gnäll inlägg detta blev, så var det ju inte alls tänkt att det skulle bli..
Aja, jag mår iallafall bättre psykiskt nu, inte lika låg och nere, känslig och ledsen.
Men jag känner mig väldigt lätt påverkad just nu, utav allt i min väg!

Får försöka återkomma lite senare med nå kul att skriva..

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: T

Nu kommenterar jag ;-)

Krya på dig och kom ihåg att man inte kan hjälpa om man är sjuk...

Tina

2010-11-30 @ 19:28:31
Postat av: emsi

Zanna. Det ju bara barnsligt och fult gjort, men jag tror att jag vet vem det kan vara men jag kan tyvärr inte bevisa det och det kan ju vara nån okänd, men varför skulle någon okänd lägga ner massa tid på att låtsas vara någon annan? Jag har ju haft stora problem med en del folk och deras trakasserier, men dom är bara ute efter uppmärksamhet och beundrar antagligen mig men kan inte erkänna det eller så tycker dom helt enkelt inte om mig men i vilket fall bryr jag mig inte. Jag har fått så många underbara läsare och kommentarer så jag fokuserar på er underbara människor istället :-) Tråkigt att höra att du mår dåligt jag fryser också jätte mycket men det får gå. Krya på dig sötis kram kram emsi

2010-11-30 @ 19:57:53
URL: http://foreveremsi.blogg.se/
Postat av: B-I

Hej lilla förkyldis! Jag hoppas du blir bättre tills imorgon. Det är inte samma sak när du är borta. Om du inte kan komma med på turen imorgon så kan du och jag i alla fall åka till ateljén någon anan gång själva istället. Sov tidigt och slösa med Nezerilet så slemhinnorna ber om nåd... Kramar från B-I

2010-11-30 @ 21:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0