Hemma..

Jag försov mig i morse, var så vidrigt trött att jag inte ens kunde öppna mina ögon :O
Förstår inte riktigt varför heller..Min kropp har så tung, likaså mitt huvud.

Skickade ett sms till Kursledaren om att jag försovit mig och skulle komma så fort jag kunde.
Fick dock tillbaka att hon bestämde att jag skulle stanna hemma, vila och ta hand om mig.
Själv ville jag vila lite och komma sen men hon hade nog rätt.
Gulligt tycker jag.. Jag har nämligen en förmåga att komma trots jag är sjuk med både feber och dunder förkylningar.

Tog emot att vara hemma idag men min kropp orkade verkligen inte..
Jag la ner telefonen och somnade om lika fort igen..
Tog mig en rejäl sovmorgon med hundarna..
Har ont i bihålorna, men det kryper i kroppen av rastlöshet.

Om det bara kunde vara såhär lungt & vackert väder ute nu.. 


Och med denna snöstorm så är det inte sådär superskoj att vara ute heller..
Känner att jag måste göra nånting.. Inte för ansträngade dock, är rätt svag :(

Funderar på att kila ner till min frisör en sväng, det är ju avslappnade, inte sant?
Och jag har ju vilat hela dagen nu.. Sjukt trist!
Får se hur jag gör.. Nåt måste jag göra iaf..

Ej på mig idag,ligger osminkad på soffan, men kan sätta upp senare kanske?



Är det många som är förkylda & klena i kroppen nu? 


Kommentarer
Postat av: Elin

Wow vilken snygg bild på dig!!Du gör dig jäkligt bra på bild! Krya på dig vännen.

2010-11-24 @ 15:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0