Jag är med och tävlar..

Jag är nu med i en tävling hos Emma´s blogg för första gången, kul va?
Har aldrig vunnit nåt sånt förr så nu håller jag tummar & tår! 
Blir ju spännade och se om man har en chans, inte sant? :)

Priset i denna tävling är hårvårds produkter från Stylesofsweden.se 
vilket verkligen inte skulle sitta helt fel för mitt hår just nu..
Gud, jag skulle vi så tokglad om jag skulle bli utlottad till vinnare, verkligen!

Snart fyller jag ju år också och då vore det skoj om håret var tjusigt :D
Har nog testat dom flesta frisyrerna & färger och håret blir ju så slitet då..
Men nu försöker jag få håret att MÅ BRA i första hand!

Då vore väl detta perfekt?! :D

Va med ni också och tävla på Emmas blogg
..
Klicka bara på länken "Emma´s blogg" så kommer ni raka vägen dit! :)

Lycka till allihopa.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0