Julpynt

Nu är det väl iallafall dags att börja pynta va?
Ser stjärnor och ljusstakar i nästan alla fönster här omkring.
Det ser så otroligt mysigt och inbjudande ut, inte sant?

Vi tjuvstartade häromdagen med... Två stycken i Vardagsrumsfönsterna.


Personligen så har jag inte haft sån längtan efter julen,
Har inte haft det så länge jag kan minnas,
Eller jo, ett par år när jag var yngre och bodde hos Birgitta,
Då älskade jag julen och allt som hör därtill.


Men nu börjar jag få ro i mitt liv och kan därmed njuta utav dessa högtider med min älskade familj ♥


Jag & Bejb förra julen :)


Jag har alltid älskat och älskar fortfarande att pyssla och dona i hemmet,
Alla söta små tomtar, stjärnor, ljusstakar, änglar och alla vackra levande ljus!
Så nu drar jag igång och julpyntar här hemma med min älskling.
Vi var ner i källaren igår och hämtade upp alla lådor julpynt..

Det är ju för tusan 1 advent på Söndag.. Mysigt!


Vad är erat personliga favorit jul-pynt?



Varma kramar till er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0