Legitimation

Yeeeah, idag plingade det till i min lur och det var från farbror polisen som ville tala om att mitt nya leg var redo och klart att hämta ut :)
 
Det var verkligen på tiden för mig att fixa mig ett nytt!
Känns riktigt sköönt att ha ett giltigt leg med rätt namn och sen dessutom inte är i två delar, mitt förra var ihop satt med tejp, haha ;) 

Så kan det gå när Lilla Boss får tag i saker han icke ska röra.. Busfrö..Han var dock liten då och det var ju lite mitt eget fel, han lyckades ju få tag i det lätt,
Men det var desto svårare att hitta det när han hade gömt det, 
1/½ vecka tog det att finna mitt söndertuggade, ogiltiga leg för att kunna hämta mina mediciner.. haha.. Lyckat!

Här har ni en bild på mitt gamla leg.. Mohaha.. Fattar ni vad jag menar? Haha

Minns sååå tydligt när jag gjorde detta leg ovan, när jag knäppte bilden i Vällingby Centrum.. Mådde som en kratta, fy fan!
Detta leg har hängt med länge och varit med om en hel del.. T.om lite svårt att ta ut det ur plånboken, haha.. Knäppt va?

Och en bild på det nya, hela, giltiga, nya skimrande kortet..

Varför ser man så j*lka "död" ut på alla sådana kort? trist ju egentligen..Aja, jag är inte så fåfäng ändå, hehe.
Men stör mig på att en liten slinga utav mitt hår bestämde sig för att stå ut, varför just precis då? haha.
Shit the same, jag har ett nytt leg och det har gjort min dag! :D Wiiiie..

Bild på oss här hemma nyss innan bejb skuttade in i duschen :)
(Ser dock att tiden på kameran är fel inställd, får fixa det)


Nu ska vi bänka oss framför dumburken & kika på efterlyst som sagt!
Love It And Hate It! - Va fasiken lever vi i för värld? Vad är det för fel på folk?!

WOW, 2 inlägg på en dag.. Poäng till mig? haha..


Tusen tack till dom två fina, stärkande komentarerna jag fick i förra inlägget från idag ang artikeln! Tack :) ♥
Sånt gör en glad och ökar lusten till att blogga.. Blir alltid lika varm om hjärtat när nni lämnar söta små spår efter er.


Vi hörs i morgon folket!
Då skall jag även försöka få tid till att fördjupa mig i ämnet i från förra inlägget & även kanske ha en frågestund om folk skulle ha frågor efter att ha läst tidningen, låter det som nå intressant för er? - Svar uppskattas verkligen :)  ♥
Självklart går det även att kontakta mig mer privat om frågor, råd, stöd osv om behovet skulle finnas!


Vi hörs i morgon sötnosar!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Moster S

Häftigt med slingan =) av det lilla jag såg så var du fin!

2010-11-04 @ 09:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0