Livslust

Jag har totalt tappat bort den..Orkar inte ens tänka på framtiden längre.
Känner den inte, den är borttappad.
Fäller tårar varje dag, klumpen i magen försvinner aldrig.
Hjärtat dunkar stenhårt innanför bröstet.
Stressen inombords är helt extrem.
Jag har fattar poängen om värdelösheten
- Jag vet att det är vad jag är, så låt mig slippa ångsten nu.



Känner ingen lust till nånting längre.
Långa promenader i tysthet med Ceros,
Det ger mig inre frid, lugn.
Vill bara vända hela livet upp och ner,
Orkar verkligen inte grubbla och fundera mer..

Låt mig skriva vad jag vill i min blogg.
Låt mig få ur mig det JAG känner.
Låt mig få berätta precis hur jag mår.

Detta är MIN  blogg,
Ingen annans..
Tål du inte läsa min sanning,
Så sluta läs alls.



Kommentarer
Postat av: Maddiz

Hej gumman! Förstår dig precis. Du har rätt och skriva de du känner här. Och du har rätt att må piss. Och de är ingen som kan ändra den känslan mer än du. Och de kan ta tid! Men de kommer att bli lättare. Låt de ta tid. Du måste tänka på dig och inte alla andra. Bry dig inte om vad folk säger. Du är enastående som du är gumman! Låt ingen tala om hur du ska må eller vara. Kramar i massor!

2010-11-15 @ 21:47:31
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kan känna exakt som du skriver. Har du prövat och ta johannesört? Det hjälpte mig otroligt mycket. Det finns på apoteket och jag fick inga biverkningar alls av det. Har hört massor om att lyckopiller man får från doktorn har sjukt mycket biverkningar och dåliga saker i sig och de e jättemånga som ist har rekomenderat johannesört som fungerar på samma sätt men har mycket mindre biverkningar och hjälper direkt.

Nu kan jag inte fortsätta ta de för jag tar p-piller.. Men man ska bara ta dom tills man känner sig bättre. Mot tillfällig deppresion.(Stavning..)



Håller med dig till tusen om de där att släppa Sam helt för att sen se han bestämma sig på riktigt hur han verkligen vill ha det mellan oss. Han trodde ju att han aldrig skulle få tillbaka mig.

Hur länge var du och Stefan isär?



har ju blivit tokförskyld, måste springa ner och köpa tidningen i morgon, kollade efter den för någon dag sen i en affär i centrum men den fanns inte då. :(

Jag är hundra på att jag kommer börja gråta floder, tycker folk är så sjukt starka som vågar gå ut med allt jobbigt dom har varit med om. Men du ska veta att du säker hjälper massor av människor om det du har berättat. Folk ser annorlunda på saker och ting, någon kanske har varit med om liknande och inte känner sig ensam. Du är väldigt stark och jag ser verkligen upp till dig! Du är en underbar människa med ett riktigt stort och fint hjärta. Önskar att vi bodde närmare varann så man kunde lära känna dig i verkliga livet för du verkar jättegullig.



Btw, har snön försvunnit hos er? Det har den här Wihoo, men nu regnar de bara.. mindre roligt men bättre än slask fan.



Ta hand om dig.

Puss och kram från mig och Monstret Emilia ;) <3

2010-11-16 @ 02:22:14
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Dufb

Låt ingen trampa på dig. Du är bättre än så. Styrkan har du. Det vet jag. Man behöver kämpa. En del mer en del mindre. Men du klarar det. Precis som du klarat allt innan. Du orkar. Jag tror på dig. <3

2010-11-16 @ 03:37:18
Postat av: Julia

Du vet inte vem jag är men jag köpte senaste numret av Amelia i fredags och vad förvånad jag blev när jag såg dig i den. Jag har läst din blogg länge nu, så länge att jag inte ens minns hur jag hittade den. Men inte visste jag att du har varit med om massa hemskheter i denna klass. Jag vill bara säga att jag beundrar dig att du är så stark & att du vill och orkar gå ut med din berättelse. Låt ingen trycka ner dig. Dina upplevelser & dina känslor & tankar är bara dina. Ingen bestämmer över dig. Följ ditt hjärta. Du har nått ut och berört många. Käpma på!! Jättestor kram!!

2010-11-16 @ 11:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0