Lösenords-skydd

Samtliga Bilder är lånade ifrån google.se




Jag har funderat väldigt länge på att sätta lösenord på min blogg.
Som ni kanske minns så har jag även skrivit om det förr också?
Då fick jag starka reaktioner ifrån några läsare som inte alls ville detta,
då dom blev oroliga för att dom inte skulle kunna läsa min blogg längre,
 Men så är absolut inte fallet, dom som vill fortsätta läsa mig blogg får självklart lösenordet :)



Men då lär man också hör av sig till mig och få det utav mig, personligen.
Antingen här på bloggen eller på min mejladress,
 Som jag då självfallet kommer lägga ut åt er :)


Fortsätter att fundera på detta en stund.. :)
Så får vi se hur det blir med detta.
Jag vill absolut inte bli av med mina goa, trogna, SNÄLLA läsare,
Det är absolut inte pga er jag vill göra detta.
Och alla är som sagt välkomna att be om lösenord isåfall.
Detta är bara något jag funderat på under en längre tid..
  
Ta hand om er, sötnosar! ♥
Vi hörs lite senare..

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: emma

Om du tänker lösenords skydda din blogg så vill jag väldigt gärna ha lösenordet :-)

2010-11-25 @ 15:43:06
URL: http://foreveremsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0