Mamma ♥

Jag tänker.
Jag saknar.
Jag önskar.
Jag längtar.
Jag minns.

Jag tänker på dig, på våra fina minnen ihop, på den otroliga kärleken, emellan en mor och dotter.
Jag tänker på dig, på den sista kvällen, på nattens mörka händelse, det som förändrade allas liv & ditt togs.

Jag saknar dig, saknar mamma, saknar din röst, ditt skratt, din doft, din eviga kärlek & trygghet.
Jag saknar dig, saknar allt hos dig, jag saknar så mycket att det gör ont,finns inga ord för att uttrycka.

Jag önskar att du fanns kvar, jag önskar att du var här hos mig än, att du bara andades igen, jag önskar.
Jag önskar att jag hade gjort nåt, försökt stoppa det som hände, önskar att du aldrig gått ut den kvällen.

Jag längtar efter mamma, jag längtar efter att få se dig, att få höra din röst, få vara i din trygga famn, jag längtar.
Jag längtar tills den dagen då vi får ses igen, dagen då vi möts igen & vi är oskildbara, bara du & jag.

Jag minns dig, jag minns hur du var, hur du doftade, ditt goda hjärta, jag minns allt fint vi hade tillsammans.
Jag minns dig, jag minns den natten, hur du lät, hur du kämpade, dina sista ord till mig, jag minns dig på morgonen, borta.

Jag tänker.
Jag saknar.
Jag önskar.
Jag längtar.
Jag minns.
  
                                                                        

                                                                                                       Jag Älskar dig, Mamma..
                                                             


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va fint skrivet!

2010-11-22 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0