Tummar..



OKej, nu har jag rent av lessnat på att folk som endast vill göra skada,
 Genom att försöka trycka ner mig & tro att dom vet vad jag känner / tycker & tänker..
Ingen annan än JAG vet vad som pågår i mitt huvud, förutom det lilla valt att jag delat med mig utav. 
Jag gör mina val i livet och om inte det passar vissa, so what? - Too bad for you!
Sjävklart så har alla olika åsiker men det betyder inte att man behöver bete sig illa!
Och inte heller att man ska tro sig kunna bestämma över mina val i livet!
Dom flesta val i livet jag gör, dom gör jag för andra än mig själv!

Jag är också en egen person, med känslor och ett bultande hjärta.
Tänk på det..



Jag vill ge alla rosor till mina underbara nära & kära som stöttar, ger råd & tips.
Som är rädd om mig och verkligen visar sin kärlek..
Utan er så skulle jag stå handfallen & förvirrad till tusen nu.
Jag är så tacksam över att ha er i mitt liv!
Jag har mycket tankar just nu så TACK för ni gör allt så mycket lättare.
Jag får söta komentarer, goa sms och härliga & uppiggande mejl.
NI föryller min vardag mer än ni anar ♥




Jag fortsätter att fundera och klura..
Jag kommer att följa mitt hjärta som alltid.
Och jag är övertygad om att det jag väljer kommer vara det rätta. 
Vad det nu är, det vet jag inte nu, ingen aning alls faktiskt.
Och jag tänker inte stressa eller känna någon press alls.
Tar en dag i taget och njuter utav mitt liv under tiden :)


Ett extra tack till Cecilia som hjälpt mig med fina designer :)



                 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fint det blev :)

2010-11-11 @ 21:06:55
URL: http://ceciliadarling.bloggplatsen.se
Postat av: Cecilia

Åh, söta du.



Tack ska du ha! Ska försöka ta åt mig utav dina ord. Ord från en vis kvinna ju ;) höhö.



Jag försöker sysselsätta mig. Sitter på arslet här i soffan med datan.

Hehe, nej men jag har gått ner till mormor och tillbaka idag men jag blev så rastlös för nu får jag inte röka där längre. Hon håller på att slutar och håller sig till 1-2 cigaretter om dan. Innan var det 40-60 skulle jag tro. Så jag får inte gå ut och röka och absolut inte röka inne. Förstår ju det iofs. Det måste vara supersvårt för henne.



Kramar

2010-11-11 @ 22:02:07
URL: http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0