MSN..

Satt och gick igenom datan här litegrann och upptäckte att jag någongång i tiden gjort så alla mina msn-"samtal" sparas..
Tror dt var i samband men en gammalvän som..öh..betedde sig lite underligt.
Och jag kände kraftig oro för honom..


Haha.. Hittade en helt del intressant att läsa här.. Som dessutom inte alls är gamla.
Där allt finns svart på vitt.. - Ang en helt annan person.. Ganska kul att läsa faktiskt. :)


På något konstigt sätt så förstår jag denna person,
Varför det hålls på som det gör.
Tror inte den personen är "tjuven i dramat" här faktiskt.
Jag tror verkligen inte det..



Inte för att jag tänker göra nånting med dessa,
Jag kan om jag vill MEN det samtalet var emellan oss två,
Då stannar det där också, trots all historia, trots all skit!
Kan lika väl ta bort det så stannar det verkligen emellan
oss :D


 
Jag är ju aldrig inne på msn nu för tiden, vet inte varför.. Bara blivit så.


Visst har MSN blivit trist?..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0