Nu mot..

STALLET ...


Gud så underbart det ska bli..
Få vara nära dom mest underbara, vackraste och otroligaste djuren igen.
Känna doften utav stall, höra dom stå och tugga på sitt hö..
Det finns inget bättre, inget som ger sånt lugn..
Det är kärlek det!♥




Det slog mig igår att det är hela 4 år sedan min älskade Celeste fick somna in..
Hon var en speciell tjej men en stark vilja och envis som en åsna..
Men ack så vacker, hon fick alla att vända sina blickar emot henne.
Trots att hon mer stod på sina bakben än alla fyra,
Men hon gav mig så mycket, den tjejen, den damen, den prinsessan..♥

VILA I FRID, skrållan..


Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hästar är speciella djur - mäktiga - inget djur för mig dock.



Ha en mysig dag i stallet!

2010-11-17 @ 11:58:57
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: B-I

Hej Zanna, min fina vän!

Nu har jag njutit av en stunds skön musik! White trash beautiful. Tack! Hade aldrig hitttat sån musik själv...

Vet att jag kommenterar på fel ställe, men jag hittade ingen kommentargrej på stället där musiklänken låg... är gammal och hittar inte så bra i den hära internetgrejen...

Du kommer väl imorgon? Vill så gärna visa dig min atlejé. Kramar och massor av kraft skickar jag till dig!

2010-11-30 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0