Orka Orka..

Ja.. Gud vad man ska orka saker hela tiden..Tuffast är det psykiskt.. Känner mig helt färdig.
Ibland spelar det verkligen ingen som helst roll vad man säger eller gör, allt känns bara skit ändå.
Just så känner jag mig nu, inombords, nästan lite trasig..



Orkar inte le.
Orkar inte prata.
Orkar inte lyssna.
Orkar inte orka.


Så hur orkar man då?.. Japp, det är den stora frågan..



Känner mig riktig kass som inte svarat på viktiga mejl som jag lovat,
Känns som varken tiden eller orken finns just nu för att det ska bli bra.
Pissdåligt utav mig!


Förlåt..


*Det går upp och ner.. Nu går det bara ner känner jag..suck!*

Försöker komma tillbaka till er imorgon med mer roliga & trevligare inlägg att läsa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0