...

Tänker inte slösa min tid, energi eller ork på någonting liknande igen.
Jag har varit ärlig i alla mina ord, jag har folk som kan intyga saker som jag inte ens valt att nämna.
Finns ingen anledning för mig att dra upp detta till ytan igen, sist tog det nästan kol på mig.

Men val har gjorts, inte av mig men jag accepterar det.
Jag respekterar andras känslor..

Det var då, inte nu..


Senare ska det yttligare tatueras lite.. Åkte hem tidigare idag, totalt slut.. *Gäsp*
Nu ska jag vila upp mig & äta lite frön, mysa i soffan med min älskade, Ceros..

Ingen lust att blogga just nu..
Men TACK för att ni är så goa läsare! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Gumman kom upp om du känner för det:) Vet ej vad som hänt...men slösa inte din energi och tid på människor som inte förtjänar det, du är värd mycket mer än så! Falskhet brukar visa sig till sist, det värsta är att ibland har man redan hunnit bli rejält sårad...Jaja pussa vovvarna från mig...ps vet du vad min tokstolle till hund gjorde idag? Han bet mig genom vanten så det började blöda när vi lekte....Förbannat ont gjorde det:(



Kramar

2010-11-18 @ 16:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0