SVIN!

Helt plötsligt nu så blev jag illamåående och helt kall i kroppen,
Känner hur tårarna verkligen pressar på så hårt det bara går.
Läste en persons blogg, ett gammalt inlägg som hon skrivit.
Hela min mage vände sig ut och in..
Den där känslan dök upp igen - Mamma är död.. Verkligen död.

Du vilar nu på denna plats,
Ditt helt egna vackra palats..


Jag kan inte förklara hur jag känner, det går inte.
Jag kan endast försöka..
När jag skriver illamåående så menar jag att spyan sitter i min hals,
När jag skriver att min kropp blir helt kall, då fryser hela min värld till.
Tårarna, ja.. Dom pressar på helt enkelt, vet att jag måste släppa ut dom,
Men inte just nu väl? Jag var ju jätteglad för en minut sen.
F*n, jag hatar detta.. Jag hatar att hon är borta, Att han tog henne ifrån oss.

Världen är orättvis, livet är orättvist!
Vem har rätten att besluta att ta någons liv?
Vem f*n har rätten att ta en mamma ifrån hennes barn?
En dotter, en syster, en moster, en faster.. Vem F*N har den rätten?
Du fick inte vad du förtjänade, du kommer aldrig få vad du förtjänade.
Det går inte att jämna ut, det är omöjligt, du kan inte ge henne tillbaka.

Nu förvandlades sorgen till ilska,
Det händer ofta, nästan dagligen, om så bara för en stund.
Men du ska veta att jag tänker på det varje dag,
jag drömmer om det på nätterna.
Jag kommer aldrig att glömma, jag kommer aldrig förlåta.

Lev ditt liv uppe i ------ ,
Fattar bara inte hur du kan leva med dig själv?
Efter att ha gjort vad du har gjort..
Hur kan du se dig själv i spegeln?
Sover du gott om nätterna?
Tänker du på henne, tänker du på oss?
HENNES BARN!

Vet du vad?
- Jag tänkte på ditt barn,
  Jag höll ditt barn i min famn,
  Jag tröstade, jag kramade,
  Jag bryr mig om ditt barn.
  Jag älskar ditt barn.
  Ditt barn är ingenting som dig.
  Ditt barn är en underbar person
.
   

Tänk om du gjort detsamma om mammas barn..


Svin
..Jag ger mig själv en klapp på axeln som inte skriver ut ditt namn, ditt personnr, din bostadsort, osv..
Jag kallar dig för Svin.. Dom orden jag bär inom mig är för grova för att ens uttala.
Förr valde jag att kalla dig för X, nu väljer jag här i bloggen för att kalla dig för svin!




- Förlåt till mina läsare för ett grovt & förbannat inlägg, det behövde komma ut-


Kommentarer
Postat av: emma

Du ska inte be om ursäkt för nåt alls, du har all rätt att känna som du gör och ibland måste man få bli arg. Jag kan inte ens föreställa mig vad du gått igenom men jag kan se att du hittat hem och har kärlek runt omkring dig. Jag känner inte dig eller din mamma men jag tot att hon är stolt över dig som gör något fint utav ditt liv. Hon sitter i himlen och ser ner på dig och ler. Sen så kommer denna person att straffas i livet efter detta inte en snack om saken. Jag känner verkligen för dig och jag hoppas att du har det bra, din man verkar ju vara alldeles underbar. Jag kommer att följa din blogg för den är väldigt bra och du ska vara stolt över den. Du har vänt din sorg till något bra och många tycker nog att du är fantastisk som gått vidare fast det kan man nog inte riktigt göra för ärren finns kvar. Men våga inte att deppa ihop över ett svins skull för han förtjänar inte att du tänker på honom. Ha nu en alldeles underbar kväll och mys. kramar emma

2010-11-26 @ 16:42:37
URL: http://foreveremsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0