Saknade..

Älskade Cocky.. Vila i frid..♥ Du var den underbaraste nånsin..

Lilllllla mini "Snorpan" Coxiq.. Du var mammas flicka ända ut i tassarna..♥

Primadonnan själv då du växt på dig lite.. Älskade tjejen..

Ni två.. Ni var så speciella.. ♥ Kärleken till varandra var enorm..


Ni hade det så otroligt kul ihop! Så många härliga skratt ni gav mig!

Cocky, din stil & ditt pratade var helt otroligt.. Mammas pojke!

Lillan på sin favorit matta, så vacker så vacker.. ♥

Ni var så lika men ändå så olika.. Ni tog hand om varandra.. True love ♥
Cindra, hon blev en av oss.. Hon hörde ihop med oss alla.. Tokfian! ♥

Hon och hennes badkar.. Hon älskade det.. Hon var så äkta , så speciell..

Mammas kel-skrutta,gud va jag saknar dig! Alltid en tass på mig.

Ceros var eran favorit, ni alla växte upp tillsammans.. Han saknar er också.

Ni åt, ni lekte, ni sov tillsammans.. Ni älskade varandra!


Herregud, tårarna sprutar på mig..
 Jag kan inte skriva mer än att jag älskar er så och att ni alltid kommer att vara saknade utav oss..
Vi höll ihop så länge, kärleken kommer aldrig att försvinna.. Minnerna sitter fast för alltid!


Mamma älskar er allihopa mina busfrön!♥



Godnatt världen..


Kommentarer
Postat av: Nize

Köpte en Amelia och läste.

Du är fantatiskt stark sanna!



Blev helt tagen av texten!

2010-11-13 @ 11:05:56
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: dufb

Åh jag minns det samtalet när du ringde till mig om cocky. :´( Oh gud. Myskissar allihopa. :)

Hoppas du får en mysig lördagskväll iaf. <3

2010-11-13 @ 17:45:33
URL: http://metrobloggen.se/dufb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0