Skol-Arbete

Var upp till min goa granne idag på förmiddagen, jag försov mig dock lite.. :P Tur att hon känner mig ;)
Hur som helst så håller E på med ett skolarbete, (i Psykologi) ett väldigt intressant sådant!
Och för att hon ska kunna göra detta arbete så behöver hon intervjua ett viss antal personer,
Som varit med om en specifik händelse, mer än så säger jag inte då det är väldigt privat.

E frågade iallafall mig för länge sen om jag skulle kunna tänka mig att ställa upp på en intervju ang detta,
Självklart gjorde jag det men största delen för att det var just hon som höll i det hela.
Eftersom det är personligt så rör det sig också om otroligt mycket känslor, tankar och det förflutna.

(Bild lånad från google.se)


Ärligt talat så satt jag faktiskt och grät - just pga minnen, svåra, tuffa och smärtsamma sådana.
Så därför är jag extra glad över att det var just E som höll i detta, hon är en helt otrolig kvinna på alla sätt.

(Bild från Google.se)



Jag trodde faktiskt inte att det skulle påverka mig så mycket, jag hade så fel.
Man har nog inte "glömt" allt - man trycker nog bara bort det långt långt in.

Men jag är glad att jag ställde upp, absolut!
Jag fick lätta på trycket, släppa ut massa gammalt som legat som en dimma över mitt liv.

Så jag vill helt enkelt Tacka E för detta och för att hon är precis den hon är..♥

Är helt övertygad om att hennes skolarbete kommer att bli superbra, riktigt kanon!
Antar att det är mer krånligt och svårt än jag tror också, men hon kommer lyckas strålande med detta!

Så Tack För Att Du Är Just Du! ♥



Tack för mig idag,
Nu ska vi ut med dogsen,
Sen väntar den nybäddade sköna sängen..

Natti!


Kommentarer
Postat av: Elin

Älskade vän!! Så rörd jag blev av ditt fina blogginlägg, jag är glad att du är du också och du har kommit att betyda mycket för mig:) Och återigen tack för att du är den modiga kvinna du är som ville ställa upp idag trots tunga och svåra minnen utan dig och de andra modiga kvinnor som ställer upp skulle min studie inte vara möjlig.

Stor kram och sov gott!

2010-11-27 @ 23:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0