Slut på batteri..

Tidigare idag så bestämde sig Älsko för att det var dags för att raka skallen igen och så satte han igång..
Själv låg jag i feber på soffan och vilade.. Så hör jag..
- Nej.. Fan också..
In i vardagsrummet kommer karln och ser ut såhär.. gissa om jag fick mig ett gott skratt?

Läckert va? haha..
 
Det var bara att sätta rakapparaten på laddning och gå omkring i denna "snygga" frilla ett tag.. hehe


Ska väl inte säga så mkt så som jag själv sett ut idag .. haha..
En förkyld & febrig Zanna & en halvrakad Stefan.. Sexigt värre.. Not!


Nu har han dock inget hår alls längre, så var det med den saken.


Nu ska jag krypa ner under täcket med bejb & dogsen,
Kika på en film och sen sova gott så jag kanske jag är piggare i morgon :)


Ska till svärmor & Kjell och ska även ta söta Nemo en sväng på förmiddagen imorgon :)
Så jag måste samla lite energi..
Haft en riktigt seeg dag, inte fått något gjort och tiden har gått sååå sakta!

Hoppas ni har/haft en trevlig lördag, sötnosar!

Hörs imorgon..

*GÄSP*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0