Snölek

Kom in för en stund sedan med hundarna och älsko ifrån en riktig snöpromenad.. Så mysigt!
Hundarna riktigt lyser utav både glädje och bus!
Vi klädde på oss ordentligt med termobyxor och hela köret så vi kunde göra dom sällskap i dom stora snöhögarna..
Riktigt kul lär jag säga, dom är helt galna! - På ett positivt sätt :) ♥

Jag älskar er!


Nu står hjärtat i duschen och jag har diskat upp efter middagen, ska snart göra mig klart för sängen,
Eller ja.. Vi kollar alltid på film & myser tillsammans i sovrummet innan vi lägger oss för att sova.. Kärlek ♥
Sen ligger vi där, alla 4 och gosar med tända ljus..
Tänder alltid 3 ljus i sovrummet..
Ett För Mamma, Ett För Mohid,
 Och Ett blockljus för alla vilsna själar och barn ute i vårat land.



Har haft en helt underbar dag!
Jag mår riktigt bra.
Trött bara men det hör till.
Imorgon bitti ska jag upp tidigt,
Då är det kurs som gäller igen..
Tycker inte om att kliva upp tidigt men det är bara att stiga upp!



Nattinatt Allihopa!
Hörs i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0