Tummen Upp - Personligt




*
Min älskling som åkte ner på stan för att möta upp mig med lite viktiga papper som kom men posten medans jag var på kursen, i denna storm och kyla så är det mindre skoj att gå ut i onödan.
Du är bäst, jag älskar dig!

* Swedbank i Gävle för en superbra service, trevliga, lätta att prata med och det går fort.


* Mitt liv just nu, allt känns skönt, jag är lycklig & glad.
Det händer nya spännande saker hela tiden, vilket jag verkligen ser fram emot ;)


* Självfallet så är våra underbara hundar alltid värda "tummen upp" för deras otroligt härliga glada humör, viftande svansar, goa mys-stunder och deras roliga idér.
Ni är helt otroliga och förgyller min vardag..

* Mina underbara trogna och härliga vänner som får mig att skratta och se allt positivt.
Ni som alltid finns där både i glädje och sorg.
Ni vet själva vilka ni är :)


Kör ingen "Tummen Ner" idag,
Jag är helt enkelt för glad för att göra det :)


Bild på mig tagen nyss.. :)


Ha en super trevlig kväll!

Kram på er sötisar! ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tar åt mig när det gällde vännerna:) Hahahaha kram på dig gumman!

2010-11-23 @ 23:52:32
Postat av: Karin Arhamn

Va glad jag blev när jag läste ditt inlägg!

Du smittar verkligen av dig med posetivitet (Kom kanske på det där ordet själv nu ?)

Du är en så härlig människa :D

Ta hand om dig så hörs vi!

Kramar

2010-11-24 @ 00:20:08
URL: http://kazantos.blogg.se/
Postat av: emsi

Jäklar jag gillar verkligen din blogg den är cool och intressant. Och så vacker du är :-)

2010-11-25 @ 15:36:19
URL: http://foreveremsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0