Svar till Anonym ♥

Återigen så möts jag utav värmande och mjuka hälsningar när jag loggar in här,
Jag är så tacksam över alla er läsare..
Blir som sagt varm inom mig varje gång ni lämnar söta spår efter er. ♥

Fick en fråga ang artikeln i tidningen Amelia, Tyvärr så går den inte att läsa på nätet, har letat som en tok jag också,
 Så därför jag kan inte länka :/
Men ska klura lite på detta & se om jag kan komma på ett annat sätt att lösa det på.
Vet förresten inte om tidningen fortfarande går att köpa?
Vissa affärer sparar ju det senaste nr när nästa kommer in, Min historia finner ni iallafall i  nr 24 ..

Och omslaget ser ut såhär, så hittar du den enkelt i butiken om du skulle vilja.

Nu är det dags att knalla ut i snön igen (kom precis hem)
Men dogsen vill ut en sväng.

Har även tvättstugan & ska fortsätta med lite pyntning.
Varit iväg och handlat lite mossa till advens-ljustaken,
Och en en del annat smått och sött! :)

Vi hörs om en stund! :)

Tack till er alla!
Ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0