Från mitt hjärta..

Hejsan allihopa!

Hur står det till med er idag? :)
Själv är det bara bra, utvilad och pigg! Kom precis hem ifrån min goa vän Marika & hennes goa dotter och härliga hund!
Super mysigt hade vi det i soffan och bara pratade om allt mellan himmel och jord, love it!

Nu står det tatuering på schemat, dvs Stefan ska tatuera in en kobra (ormen) på en kille, spännade, skit snygg är den!
Kommer bli riktigt läckert!

Min tattoo som Bejb gjort.. Ska snart göra Nr 2 tillägnad min Mamma ♥ 

Kikade bara in här en snabbis innan jag ska skutta in i duschen och göra mig klar inför sittningen, men hade en speciell sak på hjärtat faktiskt.. :)


Igår så fick jag en jättefin komentar utav en tjej vid namn Cecilia som hade läst artikeln i Amelia och efter det känt att hon bara var tvungen att hitta mig så hon googlade på mitt namn och hittade så min blogg! Smart gjort! :)
Blev iallafall jätteglad över hennes värmande ord så jag satte mig ner och skickade ett långt mejl tillbaka till henne och svarade även på en del frågor som hon hade..
Hon blev jätteglad över att få svar och framförallt för att det var ett så personligt svar hon fick tillbaka,
Sånt tycker jag är Superviktigt!
Att man är personlig och verkligen bjuder på sig själv och visar sitt rätta jag..



Fick ett långt mejl tillbaka på kvällen som fick mig att gråta..Men också att le då hon hade vidarebefogat mig bilder på sig själv och hennes fina hundar & katter som hon har och haft igenom livet!
Jag svarade lite kort på det mejlet igår men ska sätta mig i lugn och ro ikväll och svara helt och hållet.
Man måste ta sig tiden, öppna sitt inre och vara helt fokuserad när man svarar på dessa typ utav mejl, privata mejl.



Cecilia driver också en blogg, kika gärna in där, hon skriver om sitt liv, sin vardag men också hur hon kämpar sig tillbaka efter en rad utav olyckliga händelser.. http://ceciliadarling.bloggplatsen.se/ 


(Jag vet inte hur tusan man länkar? Sådär utan att skriva in hela webadressen.. Hjälp med det,någon?)


Bild från förra året.. Brist på nya bilder just nu.. Måste ordna! haha


Ha det toppen så länge så hörs vi av!


Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åhh tack vad söt du är :-)



Ta den tid du behöver. Förstår att du har annat att göra. Det är ju helg och allt..



Vad kul att ha en man som tatuerar. Jag älskar ju själv tatueringar. Hur länge har han hållit på?



Ja, dom var ganska lika överallt hundarna.

Rocko var Amstaff/pitbull/bulldog.

Så otroligt fina raser men tyvärr så dåligt rykte :/



Vi hörs snart av igen. Hoppas du får en trevlig kväll och ta hand om dig :-)



Många kramar!

2010-11-05 @ 17:49:22
URL: http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0