Välkommen till välden Alfons!

Åhh, imorse fick jag ett sms utav min styvsyster, hon var G in till BB..
Finns det något underbarare än att ett nytt litet liv kommer till världen?
Och nu har jag precis pratat med Fia och allt är nu klart och båda mår bra.. :) ♥

Nu har jag blivit moster igen.. Så kul!



Har tyvärr inte någon bild på det lilla livet ännu då han nyss tittade ut till sin mamma som längtat såååå!
Efter 12 timmars lång förlossning så bestämde sig den lilla pojken äntligen sig för att komma ut och förgylla världen!

Gud, jag är helt skakis!

Alla tankar, gratulationer och all kärlek går endast till er!



Grattis Mamma Fia ..
(dock en gammal bild)


Hihi.. Min lillesyster har blivit morsa..
Helt sjukt Underbart!
Älskar dig, gumman!

Pussar & kramar


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad rooooligt! :-)

Åhhh... Längtar tills jag med blir det igen. :D

2010-11-10 @ 19:36:38
URL: http://ceciliadarling.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

Tack gumman för alla fina ord i inlägget! skickar över lite bilder på honom nu så du vet! älskar dig! puss å kram!

2010-11-22 @ 10:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0