White Trash!

Japp, det var den rubriken det..Hade den någon mening i huvudtaget?
Yes, helt klart! Ingen tvekan om den saken alls.. - Jag skriver ingen skit i min blogg ;)

Beror på att just White Trash Beautiful spelas om och om igen här hemma? ;)

Sen då? Ja.. Det händer grejjer för fullt i mitt liv, rena rama snurret, bollen är helt klart i rullning, men kul är det! :)
Det händer bra grejjer efter bra grejjer just nu och jag stormtrivs med allt omkring mig..
Och det lilla som försöker stjäla min energi och ork, ja, dom sållar jag bara bort! Bye Bye..

Vi förr i tiden, hjärtat, hehe..

Stampa på oss så stampar vi tillbaka.

Hade en riktigt lärorik dag på kuren i dag, kanske inte just kring självaste ämnet men personligen..
Vi var bara ett par stycken, dom stora favoriterna i mina ögon..
Dom som vet hur man peppar och alltid säger dom rätta orden, Som backar upp ens rygg igenom allt.
Inga som endast fjäskar och säger det man vill höra för att "då mår man bättre",
Nej, dom som säger den ärliga sanningen.
Så tacksam för att dessa människor finns i mitt liv, ville bara tala om det..
 Tack kära ni, Tack..♥


Återkommer snart igen..
Ska gå och pussa min älskling..



Kommentarer
Postat av: B-I

Jag lär mig så mycket av dig. Kram

2010-12-11 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0