Ledsen..

Det kanske är såå löjligt, mkt möjligt men jag är så ledsen nu!!

Stefan tog ut Boss och tog Ceros koppel med sig (Vet inte vad dom heter nu men typ, rull-lina)
Och självklart ska Boss ha av det! jag visste det, därför har jag upprepade ggr bett om att det kopplet endast används på Ceros!

När Ceros var yngre , busigare och inte lika lydig så drog han av ett par st likadana så det är inte konstigt att Boss gjorde det.
Men jag blir ändå så förbannat ledsen!
Helt allvarligt så har Ceros inte ETT ENDA koppel som Boss inte har haft sönder på ett eller annat sätt, bitit av, slitit av osv.
Och nu var det bara droppen för mig!
Ceros har aldrig Boss saker, så kan då inte Ceros få ha EN sak ifred?!

Nu är han dock okopplad på detta kort men iaf..Han är Söt!


Jag vill bara tillägga att jag absolut inte arg på Bossen, det är inte hans fel, men jag tycker att man faktiskt kan öppna sina öron och respektera och acceptera  mig när jag ber om att låta Ceros ha detta koppel ifred..

Nej gud, jag blev så upprörd, tårarna sitter verkligen i halsen, för jag kommer verkligen inte ha råd att köpa ett nytt åt honom på väldigt lång tid!
Och han trivdes så underbart bra i sitt nya koppel och nu är det bara borta det också..
Fan va trött jag blir!

Stefan försöker iaf laga det, får se hur det går..Hoppas VERKLIGEN att det går!!


En mindre glad//


Kommentarer
Postat av: Nize

Köpte ett sånt till Engla dessutom ett special som var rosa som kostade nästan 500kr. En polare hade henne några nätter ibland och sen flyttade han och tappade då bort kopplet och det känns så onödigt för det är ju en del pengar :/ Han har lovat att ersätta det men har inte sett nå pengar än och det är ett år sen.

2010-09-09 @ 21:03:29
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0