Alla hjärtans..

Då var dagen här då, alla hjärtan ska delas ut, alla röda rosor och chokladen,
Och låt mig inte glömma alla presenter..

                                

Självklart är det en mysig dag, men jag kan inte låta bli att tänka på alla som faktiskt mår skitdåligt just denna dag då dom inte har någon att dela den med.. - Så jag ska inte fira, för eran skull! ♥
Jag kommer endast att ringa mormor och ´tala om hur mycket jag älskar henne.
Karln och hundarna är ju självklara men mer än så kommer jag inte fira..

Min dag/kväll kommer att tillbringas på jobbet, kanske firas nåt där.. Vet inte.
Men jag stödjer er alla därute som sitter och känner er ensamma och inte har någon att fira den tillsammans med.

Det är kanske en fin dag, men serisöt, är det inte en dag som man bara kastat in i kalendern för att få och ge bort saker ?
Eller handlar verkligen denna dag om just kärlek? - Tvivlar på det, tyvärr..

Mina tankar går som sagt ut till er som inte alls gillar denna dag,
Strunta i den här dagen, den är väl precis som alla andra egentligen?

MEN.. Nu ska inte detta misstolkas, dom som älskar denna dag, som har längtat och planerat, det tycker jag är fint!♥
Så till er vill jag säga - Ha en underbar dag/kväll tillsammans med din älskade! ♥

                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0