Dagens fina Gest..

Tidigare idag medan bejb gjorde sig klar för att åka till svärmor och tatuera svärfar Kjell så var jag ut med hundarna,
Påvägen in med Boss så tutar en bil till när vi går förbi och det var Kjell som var här för att hämta Stefan..
Ut ur bilen kommer han och sträcker över en bukett blommor till mig!
Åh, gud så glad jag blev!
-Tusen tack till dig Svärfar Kjell! ♥

Var inte alls beredd på det och eftersom jag känt mig lite off dom senaste dagarna så kunde det inte passat bättre :)
Det gjorde hela min dag något så mycket bättre, en liten gest, kan göra och ge så mycket! :)

Nu står den fina buketten på vårat köksbord och ser helt jättefin ut :)
Detta är dessutom min mammas favoritblomma, Tulpaner! ♥


Resten utav denna dag har jag spenderat med min goa vän, Marika och hennes dotter :)
Vi har druckit te och babblat, som vi tjejer gör ;) Om allt och ingenting :)
Sen tog vi oss även en sväng ner på stan, jag skulle köpa lite solrosfrön..
Vi kikade in en sväng på HM och prövade lite fina/läckra underkläder..
Sen begav vi oss hemåt då lilla Nova lessnade och hundarna här hemma även behövde komma ut :)

Tack för en jättemysigt och trevlig dag, min älskade vän ♥ - Du får mig att må bättre!

Nu har jag varit ute med pojkarna på varsinn långis i snön.. (!?!) - Jag som väntade mig vååååår nu..
Hur som helst, kallt var det, men det gäller att klä på sig ordentligt!
Ceros mötte en 6-månaders tik som han lekte glatt med, supersöt var hon, hoppas dom ses igen :)

Bossen och jag tog oss ett träningspass som gick galant, han är bara lite hestig ibland ;)
Allt ska gå fort och snabbt.. hehe.
Har även testat att smörja in honom med vanlig olja i pälsen, ett tips vi fick pga hans exeme.. Hoppas dom försvinner snart.
Han har dom dock endast då det är kallt ute, annars är han superfin i pälsen så jag är helt säker på att dert har med kylan att göra, trots täcken och skor.. Goaste hundarna! Nu ligger som slöa och mysiga här i sängen brevid mig och sover..

Kärlek till er, mina gofiar!


Nu ska jag mysa ner mig tillsammans med hundarna, kika en snutt på Tven, svara på ett mejl och käka frön.. haha..

Ha en toppen fredag! :)

Min helg ska bli luuugn och fridfull.. Så har jag iaf planerat den :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0