Depp

Varför känns det så tomt, inombords?
Vad är det som fattas just nu och hur finner jag det?
Jag tog ett beslut, för mitt bästa men det gör väldigt ont nu.
Och jag känner mig bara tom, som ett skal eller ett spöke.

Jag vill vara glad och positiv!
Jag vill ha energi och kraft!
Jag vill vara jag och ingen annan!
Jag vill inte känna såhär mer.

Är lite små rädd för att bli deprimerad igen.
Jag sitter bara här och strirrar känns det som.
Har lite ont i bröstet, säkert ångest, bort med den, tack!
Gör det som ska göras och sen inte så mycket mer.
Känns hemskt ensamt i denna känsla.

Hoppas det släpper snart, imorgon ska jag jobba, då vill jag vara mitt glada jag!



Livet är inte alltid rättvist och absolut inte ens dans på rosor..

Hoppas ni mår superbra allihopa och har en trevlig helg!
Vet inte hur mkt bloggande jag kommer hinna med eftersom jag jobbar hela helgen.

Kram på er!♥


Kommentarer
Postat av: pernilla

Tjoho yeees ibland då haha hur är det med dej o familjen längesen du kommenterade nu blev lite paff haha kram kram

2011-02-25 @ 16:58:02
URL: http://niillliish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0