Försöka kontakta mig..

Det har kommit till min vetskap att personer försöker få kontakt med mig genom att starta nya FB -sidor,
 Och frågar därefter folk som är med på min vän-lista.. Detta förstår jag mig inte på överhuvudtaget..
Är det inte lättare att mejla mig själv?
Eller är det kanske så att personen bakom skärmen inte alls är den som den utger sig för att vara,
 Och vill endast ha tag i mitt nummer?..Hmm..

         Är du verkligen värdig mitt nummer.. ? Shhh.. Ingen säger nåt till dig ändå ;)
     

Tyvärr så fungerar det inte så..Mitt nummer ges inte ut hur som helst till vem som helst.
Vill man ha kontakt med mig så går man genom MIG och ingen annan...
Och speciellt inte om man inte kan tala om vem man är, hur man känner mig eller svara på varför man kontaktar mina vänner och inte mig.. NOT OKEY! 

Vill du mig något så kom då till mig, jag avgör gärna själv om jag vill ha kontakt med dig eller inte,
Och om jag tycker just du förtjänar att ha mitt telefonnummer som  du så lämpligt "tappat bort".. Jaja.. Köper det inte!
Tycker det endast är patetiskt och omoget, dags att växa till sig lite kanske?

Hur som helst, kommit hem från jobbet nu, höll i fotbollen med 15 grabbar idag, gick kanon! :)
Nu ska jag ut med min älskade vovve, sen ska jag och han gosa ner oss i sängen och bara chilla och mysa ♥

Världens bästa, Underbaraste och goaste kille!


Hej & Hå, vi hörs när vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0