Hålla det inom sig..

Känner ni igen den där känslan då man håller saker och ting långt inom sig?
Saker som gör ont, riktigt ont och ger en magvärk.
Varför tar det sådan tid innan man kan släppa på trycket?

Jag undrar verkligen vad folk tror om mig,
Att jag är komplett jävla dum i huvudet och går att utnyttja och kränka till max?
Att jag alltid kommer finnas till hands hur illa jag än blir behandlad?
Att man ska kunna få såra och svika mig bäst fan man vill?

Nej nu orkar jag inte höra det längre, jag orkar inte känna dessa känslor längre,
Orkar inte höra dessa sårande och kränkade ord som biter sig fast inom mig och gör mig yr.
Hjärtat slår så förbannat hårt innanför mitt bröst att jag kan känna det ända ut i armarna.
Och samtidigt en rädsla som är obeskrivlig.

Från och med nu så är det slut med att utnyttja mig, det är slut med att manupulera mig,
Spela på mitt samvete och mitt hjärta.
Jag ska bli lika iskalla som er, om inte värre,
Bara vänta och se..

Kommentarer
Postat av: dufb

Men... vad är det som händer?

2011-02-08 @ 23:01:06
URL: http://dufb84.blogspot.com
Postat av: Maddiz

Hej gumman! Ja, börja behandla andra så som dom behandlar dig så kanske dom börjar förstå något. Lev för dig/er och inte för någon annan. Dom enda som betyder nå är du och Stefan och erat liv tillsammans och hundarna då förstås:) Låt ingen använda dig som en trasa. Kramar

2011-02-09 @ 12:25:18
URL: http://raggarmaddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0