Jobb, Jobb och lite mer Jobb...

Kan någon gissa vad jag har gjort hela helgen? ;)
Jag är riktigt impad över vilka otroliga talanger vi har här i Gävle,
Vilka röster, vilka utstrålningar.. WOW- säger jag bara !
Kul att jag fick se och uppleva detta!

Hur som helst, kom nyss hem, diskat lite och plockat och donat, som alltid,
Nu tänkte jag min underbara hund på en promenad bara han & jag ♥
Saknar honom som tusan när jag inte är hemma,
Mitt hjärta.. Han är så glad nu, mamma är hemma :) Weii..

Det kommer alltid vara du & jag, min älskade vän ♥


Sen ska vi alla krypa ner under täcket, mysa och sova..♥

Nu har ni fått er en snabb liten kort update om läget iaf :)

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0